miercuri, 14 martie 2012

Pupile Gri

Sa fie oare totul gri
oare culoarea a disparut
sa numai fie rosu ,verde sau albastru
sa fie oare numai gri?

Nici pasarile nu imi mai canta
n-aud decat un sunet alb
de parca numai prind semnal,
cu tot din lume ce imi era drag.

Imi pierd culoarea si la fata
oare de ce se-ntampla asta
de ce e totul alb si negru
de ce numai sunt curcubee?

Toti pomii parca-s cenusii
parca suntem in anul
cand toti evreii au murit
si Hitler bea cu Stalin.

Ma uit in jur tot caut sa gasesc
culoarea unei nopti de vara reci
cand geamul meu vibra usor..
si tu culoare imi veneai in dormitor.

Tot caut dar n-o mai gasesc..
poate ar trebui sa-mi dau reset
............................
............................






Dar stai! ce vad acolo-n zare
un ciob ce parca nu e gri:
o poza de demult se pare..
dar si ea se transforma-n gri...
 
Mai bine orb ca dragostea,
caci dragostea e oarba ,
cu simplul scop ca sa nu vada
ocean de gri in primavara.






Un comentariu:

  1. Buna "Doar cuvinte", ma numesc Neagu Bogdana si am citit cateva din textele tale.Sunt intr-adevar foarte bune, ai cu adevarat talent si meriti sa fii promovat.De aceea, te invit sa iei parte la un proiect literar destinat tinerilor talentati ce inca sunt pititi in umbra.Si este mare pacat, deoarece in talent intotdeauna merita investit.Pentru mai multe detalii ma poti contacta la adresa de e-mail: ng.bogdana@yahoo.com.Multumesc pentru timpul acordat!

    RăspundețiȘtergere